Rüyada Birini Teröristlerden Korumak

Rüyada birini teröristlerden korumak neye çıkar?

23 yaşındayım, hemşireyim, şu an hastane bir denetim geçireceğimiz için yoğun bir şekilde denetime hazırlanıyoruz. Bugün gördüğüm bir rüya etkisinde çok kaldım. Hastanedeyiz, bir kamp planlanmış, gruplar oluşturulmuş ama tanımadığımız yabancı gruplara dahil oluyoruz, ben ve bir doktor arkadaş aynı gruptayız, grupta bir de aile var. 7 – 8 yaşlarında bir çocuk ama bu çocuk kesinlikle kimseyle konuşmuyor.

Mağaraların olduğu dağlık bir alana gidiyoruz, her grup kendi mağarasına geçiyor, bu çocuk da ilk defa ve sadece o doktor arkadaşla konuşuyor. Bu çocuğun hikayesini merak edip araştırıyorum ve öğreniyorum ki çocuk teröristlerin öldürmek için aradığı bir çocuk, bu çocuğu o mağaradan çıkarıyorum, bir şekilde hastaneye getiriyorum, herhangi bir sıkıntı olmadığını düşünürken birden eli silahlı adamları fark edip çocuğu oradan da kaçırıyorum. Aynı zamanda bağırarak herkesi uyarıyorum, sonrasında herkes bana teşekkür ediyor, herkesin hayatını kurtardığımı söylüyor ve ben uyanıyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

Rüyada birini teröristlerden korumak tabiri

Merve selam, rüyada mağara görmek hayatınız boyunca size destek veren, sırtınızı dayayabileceğiniz insanların olduğuna işaret eder. Mağaraya girmek ana rahmini ifade eder. Bu yüzden korunma, sakınma ihtiyacını gösterir.

Rüyada birini korumak aslında kişinin kendisinin korunma ihtiyacının yansımasıdır. Burada başkasını koruduğunu görmek semboliktir. Aslında korkan kişinin kendidir. Gerçek yaşamınızda etrafınızda, siz ve çevreniz arasında duygusal bir duvar, bir engel, bir bariye olduğunu gösterir. Aslında kendiniz bir şeylerden korkuyorsunuz, bu dışarı çıkmak, karşılaşmak, yüzleşmek olabilir. Böyle bir rüyada kendinizi sorgulamanız gereklidir.

“Rüyada Birini Teröristlerden Korumak” hakkında 2 yorum

1. Rüyada birini teröristten korumak veya kurtarmak hakkındaki rüyalarınızı ya da yorumlarınızı lütfen ekleyin, görüş ve düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.

2. selamun aleyküm. rüyamda bir dağ evinde gibi bir yerdeyim dışarda yere serilmiş vede evin duvarlarını saran arılar var. vede eli silahlı kişilerin aradığı bir çocuk var o bana arılardan geçerken yardım ediyo sonrada beraber kaçıyoruz onunla koşuyoruz önümüzden çıkıyolar bir yere saklanıyoruz bizi fark etmeye basliyolar onlardan korkarken arkamizdan bir kız silah doğrutuyo. ondan yardım istiyoruz o da gelen adamlara bizi oldurdugunu soyluyo biz de ölmus takliti yapıyoruz onlar gidince kaçıyoruz bizim eve götürüyorum çocuğu.