Kategoriler
İlginç Rüyalar

Rüyada Kale Görmek

Rüyada kale görmek neye delalettir?

Rüyamda ailecek arabaya binmişiz babam arabayı sürüyor gidiyoruz, karşımıza çok dik yokuş çıkıyor ama o yokuştan geçmemiz gerekiyor, başka yol yok,babam son gaz basıyor arabaya, bir suratla çıkıyoruz yokuşu, en uca geldiğimizde biraz zorlansa da geçiyoruz, sonra bir bakıyoruz yokuşun arka tarafı uçurum ve uçurumun kenarında kocaman bir kale.

Bu arada çok fena kar yağıyor, biz havada resmen uçuyoruz, yolun sonunda bizi bekleyen akrabalarımız varmış,  uçarken bizi görüyorlar “inşallah inişte bir şey olmaz” diyorlar, ben arabada ayetel kürsi okuyorum, aşağı doğru düşüyoruz neyse ki yavaş bir düşüş oluyor, arabadan bir çıkıyoruz lapa lapa kar yağıyor. Neyse akrabalar hemen geliyor  birlikte kaleye gidiyoruz, onlar kalede yaşıyormuş. Yokuşu çıkmadan önce kar yoktu ama yorumlarsanız sevinirim, şimdiden teşekkürler.

Rüyada kale görmek yorumu

Rüyada kale görmekSevgili Şeyma, bu çok enteresan rüyayı paylaştığın için teşekkür ederim. Gördüğün rüya gerçek hayatında büyük dalgalanmalar yaşadığın bir dönemden geçtiğini temsil etmektedir. Yani bir an çok mutlusun birden büyük bir mutsuzluğa giriyorsun ya da bir gün çok neşelisin diğer gün gün çok elemli. Böylesi dalgalanmalar kişiyi yorar ve strese sokar.

Rüyada yokuş çıktığını görmek gerçek yaşamda kişinin hedeflerine giden yolda bazı zorluklar olduğunu ve bu zorlukları aşmak için yeni metotlar ya da yollar bulması gerektiğini, aksi takdirde fazla yorulmayı göze alması gerekeceğini simgeler. Rüyada uçurum görmek genelde kötü yorumlanır, çok üzüleceği bir haber alacağına işarettir. Uçuruma bakmak, onu seyretmek, anlayış seviyenizi yükselttiğiniz anlamına gelir. Rüyada uçurum kenarı görmek hayatınızda kritik bir noktaya geldiğinizi ve kontrolü kaybetme korkusu taşıdığınızı ifade eder.

Rüyada kale görmek rüyayı gören kişinin isteklerinin gerçekleşeceğine, kötülük yapmak isteyen insanların bir şey yapamayacaklarına işaret eder.

Yaz aylarında rüyada kar yağdığını görmek makbul değildir ve rüya sahibi kişinin kendisi için fayda getirecek ve kendisini mutlu edecek bazı şeylere kulak tıkadığını ve onları bir türlü görmek ve anlamak istemediği şeklinde yorum yapılır. Yani rüya sahibi mutlu olmak varken, mutsuz olmayı seçiyor demektir manası taşır. Doğu kültürlerinde ise hastalığa, üzüntüye yorumlanır ve rüya sahibi için ani değişiklikler nedeniyle hayatın alt üst olacağına işaret ederken her zaman beklenmeyen şeylere karşı hazırlıklı olmak gerektiğini hatırlatır. Rüyada uçtuğunu görmek bilinçli rüyalar kategorisi olarak bilincin açık, belirgin yani anlaşılması ve yorumu belli rüyalar grubuna girer. Bu belirgin rüyaları gören insanlar çoğunlukla o anda rüyada olduklarını, yani rüya gördüklerinin farkındadırlar. Rüyada uçan rüya sahibi bir çok kimse rüya anında kendilerinin aşırı bir hız yaptığını, büyük bir zevk aldıklarını ve tüm dünyaya emreden bir hükümdar gibi kendilerinin egemen bir yetkiye sahip olduklarını kolayca tasvir ederler.

Rüyada kale görmek hakkında diğer yorumlar

Kaleye çıkmak, kaleye tırmanmak gerçek hayatta tüm engellemelere, zorluklara rağmen hedeflerinize sonun ulaşacağınızı simgeler. Eski kale, yıpranmış kale, yıkılmış kale görmek, eskimiş hayallerinizi ya da hedeflerinizi yenilemek gerektiğini, hayata daha farklı bir açıdan bakmanızı tavsiye eder. Rüyada kaleyi yıkmak size zarar vermek isteyen insanların başarılı olacağına işaret eder. Futbol kalesi, futbol oyunundaki kaleyi görmek yaşamınızdaki sınırları doğru çizmeniz, sahip olduğunuz varlıkları iyi korumanız gerektiğini temsil eder. Rüyada kum kalesi, kumdan kale görmek veya kum kaleler yapmak, bu rüya Rüya megolomanlık gösterir veya kendinize sağlam bir temel aradığınızı ifade eder.

“Rüyada Kale Görmek” için 2 yanıt

Rüyada kale üzerinde uçmak
Merhaba, Dün gece rüyamda saatlerce uçtuğumu gördüm. Çorak yollardan ağaçlı yolların üzerine doğru geçiyordum. Sonrasında dağların ilerisinde bir kale gördüm, kale çok büyüktü, ortasında Mevlana’nın semazen heykeli vardı. Sonrasında kalenin etrafında uçup başka yerlere doğru gitmeye başladım. Bu sefer de çok güzel doğal güzelliklerin olduğu köylerin arasında nehirlerin kayıkların olduğu, nehirlerin denize aktığı ve denizde adacıkların olduğu güzel diyarlardan geçtim.. İnanılmaz huzurlu ve mutluydum. Hayatımda hiçbir rüyadan bukadar etkilenmedim. Gerçek hayatta çok zor günler geçiriyorum o yüzden keşke uyanmasaydım dedim. Yorumlarınızı rica ederim.

Özge merhaba, gerçek hayatında zor günler geçiren birisinin bu rüyayı görmesi hayırlara işarettir ve kendini güçlü, huzurlu, mutlu hissedeceğin günlerin yaklaştığına işarettir. Lütfen gelişmeleri buraya ekler misin? Öte yandan rüyada uçmak sayfası da ilgini çekebilir.