Rüyada Kırmızı Gözlü Varlık Görmek

Rüyada kırmızı gözlü varlık görmek nedir?

Çocukluğumdan beridir rüyamda siyah gölge gibi şeyler görüyorum, ilk olarak çocukluğumda başladı, rüyamda yatağımdan kalkıp tuvalete giderken başka bir odanın camında siyah, gözleri kırmızı bir şey görmüştüm ve bir kaç ay önce tekrar rüyamda evimize yine tuvaletin içinde siyah bir gölge vardı, ben kapıyı açmak istiyordum o da içeri girmemi istemiyordu, kapıyı itiyordu ve geçen günlerde yine gördüm.

Rüyada kırmızı gözlü varlık görmekRüyamda sel oluyordu ve ben bir tahta yığının altında kalıyordum, beni yardımsever insanlar kurtarıyordu, bir tahta barakaya yatırmışlardı, yanımda da sarışın bir kadın yatıyordu o da baygındı, hafif birden odada sanki Azrail’e benzeyen yine siyah kıyafetli biri kadının başına geldi, kadın başını kaldırdı, sonra bir anda başı düştü, tahtanın üstünde yığılı kaldı, sanki Azrail gibiydi, o gölge giderken kapının orada durmuş bana bakıyordu, o ara uyandım acaba bana burada ne anlatılmak istiyor, anlamı ne? çünkü hiç bir yerde buna benzer yorumlar göremedim.

Rüyada kırmızı gözlü varlık görmek yorumu

Semih merhaba, keşke daha önce sitemizle tanışmış olsaydın, inanıyorum ki çok yararını görürdün. Öncelikle şunu açıklamalıyım; bir rüyayı sürekli görmek o rüyanın çok önemli bir mesaj vermekte olduğunu ya da sizin o mesajları anlayamadığınızı gösterir ki senin çocukluğundan beri aynı rüyaları görmen mesajı anlamadığının kanıtıdır.

Sürekli gördüğün şey siyah gölge olup rüyada siyah gölge görmek iç dünyanızda yaşadığınız bazı korkular, endişeler, şüpheleri simgeler. Burada anne, baba ve öğretmene büyük iş düşmektedir. Bir çocuk bunları bilemez ve tek başına mücadele edemez, bu durumun içinden çıkamaz. Bu rüyalar büyüklerine anlatıp onların desteğini istedin mi? Sanırım istemedin ya da yardım edemediler ki bunları görmeye devam ettin. Bu siyah gölgenin kırmızı göz taşıması ise senin bilinç altında gizli korkular, kabuslar, karabasanları simgelemekte ya da cin, şeytan, yaratık, varlık figürlerini temsil etmektedir. Bu unsurlarla korkutulan çocukların bu tür rüyalar görmesi normal karşılanmalıdır. Bakınız göz rüya tabiri sayfası. Sonuç olarak her şey çocukluk dönemine dayanmaktadır. Kendi başına bunları çözemezsen lütfen bir uzman psikolog desteği almaktan çekinme.

“Rüyada Kırmızı Gözlü Varlık Görmek” hakkında 7 yorum

  1. Rüyamda sevdiğim kişinin köyüne gittim onu görmek istedim ama o beni görmek istemediğini söyledi ve itekledi. Sağ gözü dayak yemiş gibi kırmızı olmuştu, “bir şey yok” deyip itti beni.
    Rüyamın anlamını öğrenebilir miyim. Sevdiğim kişiden ayrıyım ama onu böyle görmek rüya bile olsa üzdü beni.

  2. Ben rüyamda kapkara bir kedi gördüm çok büyük değildi gözleri kırmızılaşmıştı en alt kat bir evdeydim ve kedi dişlerini bana gösterip hırlar gibi ses çıkarıyordu çok sinirliydi üzerime üzerime geliyordu ben korkmuştum ama kaçamıyordum kedi hareket ettiğinde arkasında iki tane çok tüylü fare olduğunu fark ettim biri simsiyah diğeri bembeyazdı kar gibi . kedinin arkasında dolaşıyorlardı ama yanıma yanaşmıyorlardı bu ne anlama geliyor acaba ?

  3. Lütfen bunu okuyup yardimci olursaniz sevinirim ben rüyada değil gerçekte loş bi ortamda yatağın hemen 1 metre filan ara mesafede ayağımın tarafindan alev kadar kızgın kırpkırmızı insan formunda siyah kapşonmuydu neydi vardi sadece üst tarafını gördüm bana bakıyordu sadece 2 saniye kadar gördüm yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

    1. Mehmet merhaba, ben bu gördüğün şeyin şeytan, ruh veya cin gibi bir varlık olabileceğini düşünmüyorum. Yorgun, uykusuz, stresli, aç veya susuz bir dönem geçiriyor isen bu beyninin bir yanılgısı olabilir.

      1. Öncelikle cevaplandırdığınız için teşekkürler o sırada sadece uykusuz+biraz stres vardı neyse size yeni rüyamdan bahsetmek istiyorum cevaplarsanız mutlu olurum rüyamda sağ baş parmağım acı içinde ağrıyordu ve kardeşimden yardım isteyecektim kardeşim büyü yapıyordu ve bir bilgi öğrendi sonra zaten uyandım şimdiden teşekkürler bu arada hani rüya yorumu yapmak için detaylı anlatım gerekiyorda bende bir detay unuttum kardeşim kız.

  4. İyi günler, bayağı süredir rüyalarımda bir odanın önünde duruyorum ama ev değil, koridorlar var fakat eşya hiç bir şey yok, içeriden bir kız bana içeri gelmemi ona bakmamı söylüyor. İçeri girdiğimde etraf karanlık ama kız yatakta yorganın altında ama seslerini duyuyorum, daha sonra kıza bakarken kendimi her seferinde kapının dışında buluyorum, bir kaç kez bu tekrarlanıyor. Daha sonra tekrar içeri girdiğimde gene aynı şey oluyor ama kız değil başka biri konuşuyor, insan gibi ama tam ayırt edemiyor ve anlayamıyorum. Bu sefer yorgan gene üstünde ama kırmızı gözleri belli, yorganın dışından gözlerini görebiliyorum. Bir anda üstüme atlar gibi oluyor ama gene kapının dışındayım. Bu rüyaları sürekli görüyorum, o kırmızı göz hep var fakat yerler değişiyor, bazen salonda bazen büyük odada ama hep yer mekan oluyor, başka hiç bir şey yok ve o kırmızı gözlü kişi hep bana dokunmaya çalışıyor, bazen dokunup sürüklemeye çalışıyor, eli omzumda oluyor, tam bir yorum yapabilirseniz sevinirim.

  5. Merabe ben 2 senede bir hep ayni ruyayı görüyorum bir bos okulda kosuyorum merdivenleri cikarken bi sinifin icinde bir var beni görup pesime veriyo bi sinifta saklanirken baska insanlarda vardi herkes ondan saklaniyodu biri sandalyede otururken o pesime veren kisi oturanin boynunu kesio ordan kacarken ablam ile karsilasiyodum bana yukari cikmami soyluyo cikiyorum sinifa girdigimde pesime veren kisi ordaydi bi cindi uzerime atladi gozlerimi acmami istedi actigimda kan kirmizisi gozleri vardi bir anda uyandim bunun anlamı ne?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir