Kategoriler
İnsan Hakkında Rüyalar

Rüyada Komşunun Oğlunu Görmek

Rüyada komşunun oğlunu görmek ne demektir?

Merhabalar, rüyamda komşumuzun oğlunu gördüm. Oğlan benden buyuk. Rüyada komşunun oğlunu gördüm, kardeşimle birlikte karşıdan bana doğru geliyordu, bende onlara doğru yürüdüm. Oğlan zayıf, orta boylu, kumral biri. Ben sol kolumu uzatıyorum komşunun oğlu ise sağ kolunu uzatıyor, kollarımızı yan yana getiriyoruz ve ikimizin kolu da birbirinin aynısı, o kadar ki ben bile şaşırıyorum ve bu zaten benim kolum değil mi diye düşünüyorum. Sonra uzunca kollarımız ne kadarda benziyor diyorum, ikimizin kolu da zayıftı. Yorumu nedir acaba?

Kimden: Yorgun
Cinsiyetiniz:bayan
Yaşınız:20
Medeni Durumunuz:bekar
Şu anki ruh haliniz: Normal
Anahtar kelimeler: Kol

Rüyada komşunun oğlunu görmek neye yorulur?

Rüyanız genel itibariyle negatif anlam taşımaktadır ve  gizli bir düşmanınız olduğuna işaret edebilir.

Rüyada komşunun oğlunu görmek rüyayı gören kişiye hayatın akışına güvenmemesi gerektiğini, her zaman yaşamının kontrolünü elinde tutmasını ve bir biraz daha planı yaşamak gerektiğini anlatırken bir tereddüt anında bazı şeylere ara verip durum değerlendirmesi yapmak gerektiğini anlatır.

“Rüyada Komşunun Oğlunu Görmek” için 17 yanıt

Rüyamda eski evimizin orada oturan bir komşumuz vardi. Kadinin kocasini normalde hic sevmem. Ama ruyamda ben evli olduğu halde onunla evlenmeye karar vermisim, onlarin bosanmasi için tutturuyorum. Tam bosanma safhasinda aklim basima geliyor “neden boyle bir şey yapiyorum ki” diyorum. Sonra onlara gidip “ozur dilerim benim ppsikolojim bozuktu, herhalde o an, ben oyle bir şey yapmam” diyorum. Ama uyandigimda ruyadan psikolojik olarak fazla etkilendim. 28, Kadın, evli, ev hanımı.

Emine merhaba, rüyada eski evinizin oraları görmeniz eski olan özleminizi yansıtırken, evli birinin rüyasında komşunun kocasıyla evlenmeye karar vermesi gerçek hayatında evlilik yaşamında bir sıkıntılar olduğunu simgeler. Ancak rüyanın sondaki gelişmeler bu sıkıntıları aşacağınızı, huzur ve mutluluk dolu günlere yeniden döneceğinizi temsil etmektedir.

Köyde karşı komşumuzun oğlu var o beni seviyor ama ben yan komşumuzu seviyorum, hangisini seçmeliyim? aslında karşı komşumuza da boş değilim. Zaten bugün rüyamda karşı komşumuzun bana aşık olduğunu gördüm, sürekli pencereden bana bakıyordu, en önemlisi şu zaten benim sevdiğim kişiyle beni seven arkadaş.

Asya merhaba, bu mesaj gerçek mi? şaka mı? uzun bir süre karar veremedim? Sonra geçmişte bize gelen binlerce mesaj aklıma getirince şaka olmadığına karar verdim. Ancak bu seferde verecek cevap bulamadım, sonunda iki şey yazabildim. Birincisi Allah akıl fikir dağıtırken sen neredeydin? bir araştır, yararı olabilir. İkincisi benim fikrimi soruyorsan ikisini birden al derim! o zaman kafanı yormamış olursun.

Ben ruyamda karsi komsumuz olan onur abiyle babamin arabasinin kaputuna oturmusuz ama ben onun kucagindayim kucaginda oturuyorum onun karsisinda da arkadasi oturuyor ben onurla kaputun ustundeyken benim gercekte te olan sevgilim burak geliyor. Ben buragin geldigini gorunce onurun kucagindan atladim ama burak gormustu onurun kucaginda oturdugumu. Ben hemen atlayinca onur bu sefer yanima gelip elimi tutup az once oturdugumuz gibi oturtmaya calisiyor ama ruyada cinselikle alakali bisey yok her neyse ben elimi cekip yola geldigimde onur buragin ustune dogru gidiyordu onu dovmek icin ama orasi bi. Anda insan doldu herkez onuru tutuyor ama onur hala buraga vurmaya calisiyor bende onurun vurduklari buraga gitmesin diye onune gectim ama kimse buragi tutmaya calismiyor sadece ben varim buragin yaninda burak ta onura tugceye olan askindan vazgec diyor burak bunu diyince onur yerden buyuk tas alip buraga dogru atiyor ama tas buraga degil onurlarin evinin camina gelip siddetli sesle beraber kiriliyor ama komple kirilmiyor sadece tas camin icinden geciyor eve dusuyor yani camda yuvarlak bi sekil cikiyor. Onun ustune burak oradan akil almaz bi hizla bizim eve dogru kaciyor ama buragi daha goremiyorum .

Rüyada komşunun ağlama sesini duymak
Rüyamda alt komşudan ağlama sesi geliyordu, gelini ağlıyormuş, sonra bende hemen kendimi orada buldum “ne oldu, sorun ne, iyi misiniz” diye sordum, komşum şaşırdı sevindi beni görünce, oğulları ve gelini vardı, sıkıntıları vardı, fakat ağlamıyorlardı gittigimde.

Rüyanız gerçek hayatınızda bazı şeylerin birden bire değiştiğini, beklemediğiniz bu değişikliğin kafanızı karıştırdığını adeta zihninizi allak bullak ettiğini, bir bilinç bulanıklığı yaşamakta olduğunuzu simgelemektedir.

Rüyamda komşunun oğlunu gördüm daha önceden mesaj falanda atmıştı bana rüyamda arıyordu numarası da kayıtlı görünüyordu bana bir şarkı hitap ediyordu acıklı bir şarkıydı kendi de mırıldanıyordu onu sonra neden olduğunu bilmiyorum onu aramaya çıkıyordum sokağa

Arzu selam, gördüğün rüya hakkında sayfada anlatılanlardan başka belki sadece şarkı duymak eklenebilir ki rüyada şarkı dinlemek rüya sahibi için hayatta üzerine yük olan, kendine üzüntü yaşatan bazı şeyleri üzerinden atacağına işaret eder. Hayatta yükselmesine mani olacak bir takım şeylerden, gereksiz ağırlıklardan kurtulacağına delalet eder. Bundan sonra daha rahat ve huzur dolu bir hayatı olacağına yorulur. Dertleriyle devamlı uğraştığı insanlarla artık uğraşmayacağına, çevresindeki kişilerde değişiklik yapacağına ve yeni bir çevreye katılacağına işaret eder.

Rüyamda komşum zilime basmaya calisiyor ama Zil sesi cikmiyor aciyorum, kapıyı hayırdır komşu diyorum, normalde dükkan komşum ama ev komşusu oluyor, komşu da bana “benim oğlan öldü” diyor “nasıl” diyorum, bakmaya gidiyorum komşunun evine. Oğlan anasının babasının yatağının en köşesinde battaniyeye sarılı yüzü açık duruyor, nabzına bakıyorum “hemen 112 arayalım belki bir umut gelsinler baksınlar öyle götürsünler” diyorum, bir anda uyanıyorum, ne anlama geliyor şimdiden teşekkür ederim Allah razı olsun.

Rüyamda karşı komşunun oğlunu gördüm, benden 2 yas büyük, ben 25 yaşındayım evliyim ama sürekli görüyorum, karşıma geliyot, bana bir şey anlatmaya calisiyor ama her seferinde telefon geliyor ve gidiyor, acaba ne demek istiyor?

Rüyamda bir okuldayız komşumuzun oğlu kaza yapıyor arabası ters dönüyor, daha sonra benim yanıma geliyor aceleyle bir yerlere koşturuyor, ben ona “aç mısın” diye soruyorum, yemek hazırlamaya çalışıyorum, önce “hayır” falan diyor, sonra tamam diyor hazırlıyorum ama yemiyor, daha sonra bir şey izliyoruz arabasıyla ilgili ve belimden sarılmış öyle izliyoruz, işin garibi ben hiç rahatsız olmuyorum bu durumdan, kardeşim geliyor yanımıza ama bizde bir değişiklik yok sonra aceleyle gidiyor ben öyle bakıyorum arkasından normalde çok iyi anlaşmayız bu kişiyle yaşı 22.

Komşumuz suriyeli, tanımadık bir mahhallede görüyorum. Çocuk benden büyük kendisiyle hiç konuşmam ama ruyada onunla tartisiyorum ben ve arkadasim kendimizi beğeniyor gibi davranıyoruz nereye gitsek bizimle ve islerimize karışıyor bizi korumaya çalışıyor gibiydi ve biz bu durumdan rahatsız oluyorduk.

Merhabalar ruyamda komşumun oğlunu gördüm.Çarşının ortasında bi kavga olmuş ve ben bu olaya çok üzüldüm arkamdan da komşumuzun oğlu adımı seslenerek geldi ve ben ağlamaya başladım sonra eve doğru beraber yürüdük beni teselli etti ev gibi bi yerdeyiz hatırlamıyorum tam daha sonra ben yine ağladım sarılarak bişilerin olmıcağını o kadar kendisi bendn büyk şaşırmamın sebebi böyle bişi yapmıcağı komşumuzun oğlu acaba nedir ruyamın yorumu çok merak ediyorum kendisi gerçek hayatta çok iyi birisi

Merhaba. Rüyamda eski komşumuzun oğlunu gördüm. Benden 2 3 yaş büyüktür. Bir dişçiye gidiyorum sonra onu da orda görüyorum. Bi süre bekliyoruz ama hiç konuşmuyoruz. Sonra o benimle konuşmaya çalışıyor.beni sevdiğini belli ediyor.sonra kuzenim oluyor bi an giderken kuzenime sarılıyorum gidiyorum. Komşumuzun oğluyla bire bir konuşmuşluğumuz yok ama kız kardeşine annesine sürekli o iyi kız onunla arkadaşlık kur diyormuş kız kardeşine onlar söylerdi hep.

Merhaba rüyamda alt komşumuzun oğluyla mesajlasiyordum (ailesiyle baya samimiyiz çocuğu yakisikli bulurum hep)nne anlama geldiğini cokk merak ediyorum umarım en kısa zamanda yanitlarsiniz.
Mesaj içeriğii aklımda kaldığı kadar bana diyetteydin ise yaradimi diye soruyor(ama ben gerçekte diyette falan degilim)bende hayır knka diyorum oda kardeş ayağı mi diyor

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir